(¯`°•.¸ ღ This is Me ღ ¸.•°´¯)

Min bilder
Foxy
Upplands Väsby, Stockholm, Sweden
Sambo ~ förlovad ~ plastmorsa ~ pratglad ~ gosig ~ gaddad ~ piercad ~ Playboy-fan ~ kattägd ~ bästa vän ~ gillar att skriva ~ älskar att läsa ~ mp3-beroende ~ vän ~ syster ~ dotter ~ har PCO ~ längtar efter barn ~ GBP-opad ~ Mansonit ~ vampyrgalen ~ älskar att ligga sked ~
Visa hela min profil

tisdag 9 mars 2010

Önskelista del 6 - a big one

Ja folk börjar ju grubbla över vad jag önskar mig... nu när jag blir gammal och gaggig... men gråhårig kommer jag fan aldrig bli!!! *tack Viva* =P

Vad önskar jag mig då?
Jo.... *gnuggar geniknölen*
Jag önskar mig...

PENGAR! =) Pengar till kläder, böcker och film =P (fan va fjortis det känns å skriva pengar men det är ngt som alltid behövs på ett eller annat sätt)
En resa... typ en weekend till London eller Paris *drömmer mig bort* eller att få åka tillbaka till Bulgarien skulle ju inte sitta helt fel det heller...
Sagan om Ringen-böckerna - på engelska... dom har jag velat ha ett tag nu men aldrig kommit mig för att köpa...
Presentkort - gärna på Adlibris, Si-Fi Bokhandeln, Lindex eller typ KappAhl
DVD-Boxar:
- True Blood Säsong 1
- House Säsong 1-4

Ja... det va väl allt för denna gången... finns säkert mer... men ja... man vill ju inte verka girig =P

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar