(¯`°•.¸ ღ This is Me ღ ¸.•°´¯)

Min bilder
Foxy
Upplands Väsby, Stockholm, Sweden
Sambo ~ förlovad ~ plastmorsa ~ pratglad ~ gosig ~ gaddad ~ piercad ~ Playboy-fan ~ kattägd ~ bästa vän ~ gillar att skriva ~ älskar att läsa ~ mp3-beroende ~ vän ~ syster ~ dotter ~ har PCO ~ längtar efter barn ~ GBP-opad ~ Mansonit ~ vampyrgalen ~ älskar att ligga sked ~
Visa hela min profil

tisdag 9 mars 2010

19 dagar

19 dagar... d e allt som är kvar tills jag fyller år... tills jag fyller... *gulp* 30 år...
*svimmar dramatiskt*

Alltså vart fan har tiden tagit vägen???
Va ju inte länge sen jag gick på gymnasiet juh? Eller jaha... är det 11 år sen jag tog studenten nu i juni? Ja det är det ja...
Men... det var ju inte länge sen jag gick på Högskolan juh? Eller nähä... va det 2002 jag började där... och slutade 2007... och nu är det 2010... just ja...
*suckar*

Åren springer förbi och jag hinner tamefan inte med!!!! Kan inte någon bromsa lite?! Vi behöver kanske inte backa... men vi kan väl söndagsåka lite i lägre hastighet en stund... *tycka*

2010
Jag fyller 30
Småsyskonen fyller 25, 20, 18, 16 och 10
Gosen fyller 40
Det är 11 år sen jag tog studenten

Vad har jag åstadkommit då?
-Tagit studenten
- Läst upp betyg på Komvux
- Gått 5 år på Högskolan

Jobbat som:
- Ekonomiassistent
- Telefonförsäljare
- Studentinformatör
- Kommunikatör
- Besöksbokare
- Flight Operations Assistant
- Kundtjänstmedarbetare
- Member administrator (mitt nuvarande)

Bott i:
- Uppsala (born and raised)
- Gävle (på 4 olika platser under de 6 åren jag bodde där)
- Uppsala (igen)
- Upplands Väsby (jisses 08e-land lixom) =P

Kärleksfronten:
Bevisade en gång för alla att gammal kärlek aldrig rostar... eller ja gammalt intresse iaf =)
Nov-07 återfick kontakten med Gosen, blev tillsammans Dec-07, Mars-08 köpte vi hus och Juni-08 flyttade vi in. Nov-09 förlovade vi oss... 
Så här sitter man... i radhus med karl och tre katter och fyra styvungar å livet är bara underbart!
Kär och galen *nynnar på Lotta Engberg* =) 


Ja sen har det givetvis hänt en massa annat under mina år på denna jord... men det va ju inte det jag skulle skriva om... eller d va det kanske... *snurrig*

Lite åldersnojja kan man ju säga att man har... =S

1 kommentarer:

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra