(¯`°•.¸ ღ This is Me ღ ¸.•°´¯)

Min bilder
Foxy
Upplands Väsby, Stockholm, Sweden
Sambo ~ förlovad ~ plastmorsa ~ pratglad ~ gosig ~ gaddad ~ piercad ~ Playboy-fan ~ kattägd ~ bästa vän ~ gillar att skriva ~ älskar att läsa ~ mp3-beroende ~ vän ~ syster ~ dotter ~ har PCO ~ längtar efter barn ~ GBP-opad ~ Mansonit ~ vampyrgalen ~ älskar att ligga sked ~
Visa hela min profil

lördag 20 mars 2010

8 dagar kvar

*ÅNGEST*

8 dagar kvar... 8 jävla dagar...
30 år gammal... alltså det känns jävligt jobbigt att uttala de där tre orden tillsammans...
tretti-år-gammal...

ujujuj...

Nåja... vi får väl se om "min bästa tid" kommer... de flesta säger att livet börjar leka efter 30... men vette fan om jag tror på det...

Idag har jag och gosen iaf varit ner till centrum å beställt käk och jag håller även på å letar efter lite recept på äggfria grejjer då styvsonens tjej är allvarligt allergisk mot ägg... känner inte riktigt för att ge henne en allergichock lixom...

annars då?
Jo jag jobbar och sliter... har dock lagt in om semester och lite kompdagar å grejjer så nu är det bara att invänta dessa dagar och veckor =)

1/4 blir jag fast anställd... eller ja tillvidareanställd som det heter nu förtiden!
Känns riktigt jävla nice... trivs ju som fisken i vattnet och har inga som helst planer på att byta jobb =)))

0 kommentarer: